Super tilbud på kørekort til personbil (kategori B)

Tilbud på kørekort

Kunne du tænke dig at komme i gang med at tage kørekort til personbil? Så er du kommet til det rette sted. Vores køreskole har afdelinger i både Gandrup og Aalborg. Vi vil gøre alt for, at du bliver en god bilist, der kører sikkert på vejene og kender trafikreglerne. Derfor er vi med dig hele vejen lige fra teoriundervisning og kravlegård til kørsel på vej og glatbane. Vi gør vores allerbedste for at formidle teoriundervisningen, så du kan bruge det i praksis og blive en sikker og god bilist.

Tilbuddet indeholder alt i en samlet pakke til en pris på kun kr. 13.990,-.

Med i den samlede pakke er følgende:

• ​Lovpakken (værdi kr. 13.990,-)

• Tur til Tyskland

• Gratis teori 6 lektioner om ugen

• ​Uheldsforebyggende kursus (værdi kr. 1.000,-)

Tilmeld dig nu!

Vi har som minimum ny holdstart hver anden måned, og det giver dig en god mulighed for at komme hurtigt i gang med at tage dit kørekort hos os i Aalborg eller Gandrup.

Ønsker du at tilmelde dig et af vores kommende hold, kan du tilmelde dig online, på telefon 40 78 40 43 eller e-mail jorgen@koereskole-foerstehjaelp.dk.

Hvis du har spørgsmål til vores køreskole, undervisning eller lignende skal du ikke tøve med at kontakte os. Vi glæder os til at høre fra dig!